Integra – Алармни системи детали

Integra - Алармни системи

детали

Алармен систем и автоматизација

Контролните панели  INTEGRA овозможуваат создавање на систем кој ги комбинира функциите на алармот и домашната автоматизација. Дополнително, опционалниот модул им овозможува на корисниците да го комплетираат системот конфигуриран на таков начин со елементи за автоматизација кои работат во KNX европскиот стандард. Како резултат на тоа, може да добиеме систем на пообемна функционалност отколку во случај на користење на одделни решенија.

Лесно ракување

При дизајнирањето на INTEGRA системите, значителен акцент е ставен на создавање и интуитивен систем на работа кој е пријателски за сите корисници. Бројни погодности  се воведени во корист на постарите лица или децата. Тие ја вклучуваат можноста за контрола на системот со помош на бесконтактни картички кои ги заменуваат лозинките внесени на тастатурите, слично како кај автомобилски аларми.

Лесноста за користење станува особено важно во случај на интегрирани системи. За овие решенија е развиена тастатурата INT-TSI со екран осетлив на допир, што ви овозможува целосно искористување на потенцијалот на интелигентните системи и овозможува едноставно и интуитивно користење на најкомплексните функции.

Практична контрола – далечински и локално

Широкиот спектар на опции за контрола на INTEGRA контролните панели станува особено корисен во интелигентните (“smart”) системи за објекти. Интелигентната тастатура INT-KSG, како и INT-TSG, INT-TSH и INT-TSI со екран осетлив на допир, може да се користат за да се активира и деактивира алармниот систем, но пред сè тие нудат погодно решение за контрола на уредите за автоматизација на системот INTEGRA и KNX уреди. Благодарение на приспособливоста на достапните менија до потребите на корисникот, можете на едноставен начин и со користење на една команда, на пр. изберете простории за осветлување, да ги кренете ролетните, да ја отворите портата, па дури и да го контролирате греењето или вадењето на градината.

Можете лесно да ги искористите можностите што ги нудат INTEGRA контролните панели дури и кога сте надвор од домот. Апликацијата INTEGRA CONTROL, која работи на вашиот паметен телефон, ќе ви овозможи не само да го активирате и деактивирате системот, туку и да ги контролирате сите ваши уреди за домашна автоматизација.

КОМПЛЕТНА  СИГУРНОСТ  ЗА  BАШАТА  КОМПАНИЈА

INTEGRA Plus
INTEGRA

Обезбедувањето на безбедност во бизнисот бара професионални решенија

Тука нема место за компромис. Контролните панели на INTEGRA и INTEGRA Plus поставуваат високи стандарди во оваа сфера.

Тие ги исполнуваат строгите стандарди што се применуваат на системи со највисока класа на безбедност, во поглед на хардверот и софтверот. Овие уреди одамна се на врвот меѓу најнапредните светски алармни контролни панели.

Широк спектар на апликации

Нашите решенија се особено препорачливи за употреба во безбедносни алармни системи дизајнирани за заштита на високоризични простории, вклучувајќи ги и владините објекти, воените бази, тајните канцеларии, архивите, банките и продавниците за накит.

ЕДЕН УРЕД – МНОГУ МОЖНОСТИ

Систем базиран на контролен панел INTEGRA или INTEGRA Plus е комбинација на сигурност и леснотија на секојдневна употреба. Во прилог на својата примарна функција, која е откривање и пријавување на упад, системот нуди функционалност за контрола на пристап и можности за автоматизација на зградата.

СЕРТИФИЦИРАН КВАЛИТЕТ

Одличен квалитет изграден на искуство

Изградбата на контролните панели INTEGRA и INTEGRA Plus повлекува повеќе од 25 години искуство на компанијата во дизајнирањето на препознатливи и сигурни  алармни уреди. Системите базирани на производите на SATEL обезбедуваат сигурност за милиони луѓе ширум светот.

Усогласеност со стандардите

Контролните панели ги задоволуваат строгите барања утврдени во EN 50131 европскиот индустриски стандард за уреди од Grade 2 и Grade 3. Највисокото ниво на безбедност е потврдено со бројните сертификати издадени од независни тела специјализирани за тестирање и евалуација на системите за аларм за упад и задржување.

Ефективен мониторинг

Известувањето до мониторинг станицата е витална функција на алармниот систем од аспект на непосреден одговор на постојната закана. За таа цел, контролните панели INTEGRA и INTEGRA Plus можат да користат вграден телефонски комуникатор, како и дополнителни модули кои овозможуваат GSM / GPRS комуникација и TCP / IP поврзување. Се нуди повеќекратно пренос што обезбедува сигурно доставување на информации до релевантните служби.

Брза конфигурација и сервисирање

Способноста брзо да се прилагоди на функционалноста на системот за да се задоволат новите или променливите потреби на корисниците и очекувањата е уште една важна карактеристика на нашето решение. Потребни се ефективни алатки. DLOADX  програмата за конфигурирање и сервисирање може да се користи и локално во просториите, или од далечина.

Втората опција овозможува веднаш да се воведат потребните модификации. Ова ќе биде идеално решение во ситуација кога лицето овластено да ги направи промените надвор од просториите во тоа време.

Примена на нова функционалност

Континуираниот развој и адаптација на уредите до најновите достапни технологии овозможено е во создавање на нови верзии на фирмверот на контролниот панел. Неговото брзо ажурирање е практично возможно во секое време без потреба да се демонтира контролниот панел. Така можете речиси веднаш да ги искористите на најновите функционалности на системот.

Методи на флексибилна операција

Системот може да се контролира на различни начини: со користење на лозинки внесени од тастатури или proximity картички, или од далечина, со мобилна апликација или далечински управувачки. Ова има битно влијание врз минимизирање на можноста за грешки што ги прават корисниците при секојдневна употреба на системот. Во посебни случаи, можно е да се верификува корисникот со користење на комбинација од неколку понудени методи на овластување.

Персолизирани права

Една од предностите на системот е дека правата може да се доделат на индивидуални корисници. Затоа, секој корисник може да има пристап само до потребните функции, што ја прави секојдневната употреба на системот лесна и интуитивна.

Интегрирано управување со INTEGRA системите

Просториите на институциите или компаниите со повеќе единици, како што се малопродажните синџири, банки или владини агенции, исто така, бараат ефективно централизирано управување. Оваа способност ја нуди INTEGRUM, софтвер кој интегрира повеќе системи базирани на INTEGRA и INTEGRA Plus контролните панели во еден скалабилен систем

Напишете коментар

Ние користиме колачиња за да ги персонализираме содржините и рекламите, да обезбедиме функции на социјалните медиуми и да го анализираме нашиот сообраќај. Ние, исто така, споделуваме информации за вашата употреба на нашата страница со нашите партнери за социјални медиуми, рекламирање и аналитика. View more
Cookies settings
Прифати
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

Privacy Policy

What information do we collect?

We collect information from you when you register on our site or place an order. When ordering or registering on our site, as appropriate, you may be asked to enter your: name, e-mail address or mailing address.

What do we use your information for?

Any of the information we collect from you may be used in one of the following ways: To personalize your experience (your information helps us to better respond to your individual needs) To improve our website (we continually strive to improve our website offerings based on the information and feedback we receive from you) To improve customer service (your information helps us to more effectively respond to your customer service requests and support needs) To process transactions Your information, whether public or private, will not be sold, exchanged, transferred, or given to any other company for any reason whatsoever, without your consent, other than for the express purpose of delivering the purchased product or service requested. To administer a contest, promotion, survey or other site feature To send periodic emails The email address you provide for order processing, will only be used to send you information and updates pertaining to your order.

How do we protect your information?

We implement a variety of security measures to maintain the safety of your personal information when you place an order or enter, submit, or access your personal information. We offer the use of a secure server. All supplied sensitive/credit information is transmitted via Secure Socket Layer (SSL) technology and then encrypted into our Payment gateway providers database only to be accessible by those authorized with special access rights to such systems, and are required to?keep the information confidential. After a transaction, your private information (credit cards, social security numbers, financials, etc.) will not be kept on file for more than 60 days.

Do we use cookies?

Yes (Cookies are small files that a site or its service provider transfers to your computers hard drive through your Web browser (if you allow) that enables the sites or service providers systems to recognize your browser and capture and remember certain information We use cookies to help us remember and process the items in your shopping cart, understand and save your preferences for future visits, keep track of advertisements and compile aggregate data about site traffic and site interaction so that we can offer better site experiences and tools in the future. We may contract with third-party service providers to assist us in better understanding our site visitors. These service providers are not permitted to use the information collected on our behalf except to help us conduct and improve our business. If you prefer, you can choose to have your computer warn you each time a cookie is being sent, or you can choose to turn off all cookies via your browser settings. Like most websites, if you turn your cookies off, some of our services may not function properly. However, you can still place orders by contacting customer service. Google Analytics We use Google Analytics on our sites for anonymous reporting of site usage and for advertising on the site. If you would like to opt-out of Google Analytics monitoring your behaviour on our sites please use this link (https://tools.google.com/dlpage/gaoptout/)

Do we disclose any information to outside parties?

We do not sell, trade, or otherwise transfer to outside parties your personally identifiable information. This does not include trusted third parties who assist us in operating our website, conducting our business, or servicing you, so long as those parties agree to keep this information confidential. We may also release your information when we believe release is appropriate to comply with the law, enforce our site policies, or protect ours or others rights, property, or safety. However, non-personally identifiable visitor information may be provided to other parties for marketing, advertising, or other uses.

Registration

The minimum information we need to register you is your name, email address and a password. We will ask you more questions for different services, including sales promotions. Unless we say otherwise, you have to answer all the registration questions. We may also ask some other, voluntary questions during registration for certain services (for example, professional networks) so we can gain a clearer understanding of who you are. This also allows us to personalise services for you. To assist us in our marketing, in addition to the data that you provide to us if you register, we may also obtain data from trusted third parties to help us understand what you might be interested in. This ‘profiling’ information is produced from a variety of sources, including publicly available data (such as the electoral roll) or from sources such as surveys and polls where you have given your permission for your data to be shared. You can choose not to have such data shared with the Guardian from these sources by logging into your account and changing the settings in the privacy section. After you have registered, and with your permission, we may send you emails we think may interest you. Newsletters may be personalised based on what you have been reading on theguardian.com. At any time you can decide not to receive these emails and will be able to ‘unsubscribe’. Logging in using social networking credentials If you log-in to our sites using a Facebook log-in, you are granting permission to Facebook to share your user details with us. This will include your name, email address, date of birth and location which will then be used to form a Guardian identity. You can also use your picture from Facebook as part of your profile. This will also allow us and Facebook to share your, networks, user ID and any other information you choose to share according to your Facebook account settings. If you remove the Guardian app from your Facebook settings, we will no longer have access to this information. If you log-in to our sites using a Google log-in, you grant permission to Google to share your user details with us. This will include your name, email address, date of birth, sex and location which we will then use to form a Guardian identity. You may use your picture from Google as part of your profile. This also allows us to share your networks, user ID and any other information you choose to share according to your Google account settings. If you remove the Guardian from your Google settings, we will no longer have access to this information. If you log-in to our sites using a twitter log-in, we receive your avatar (the small picture that appears next to your tweets) and twitter username.

Children’s Online Privacy Protection Act Compliance

We are in compliance with the requirements of COPPA (Childrens Online Privacy Protection Act), we do not collect any information from anyone under 13 years of age. Our website, products and services are all directed to people who are at least 13 years old or older.

Updating your personal information

We offer a ‘My details’ page (also known as Dashboard), where you can update your personal information at any time, and change your marketing preferences. You can get to this page from most pages on the site – simply click on the ‘My details’ link at the top of the screen when you are signed in.

Online Privacy Policy Only

This online privacy policy applies only to information collected through our website and not to information collected offline.

Your Consent

By using our site, you consent to our privacy policy.

Changes to our Privacy Policy

If we decide to change our privacy policy, we will post those changes on this page.
Save settings
Cookies settings