КАКО ДА ГО ЧИСТИТЕ И ОДРЖУВАТЕ ВАШИОТ БРОЈАЧ НА БАНКНОТИ?

CategoriesБлог

НЕКОЛКУ СОВЕТИ ОД СЕРВИСЕН ЦЕНТАР ЗА БАНКАРСКА ОПРЕМА  ВИЗАРД СИСТЕМИ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

За бизнисите кои работат со големи количини готовина на дневно ниво или за сопствениците на мали бизниси кои сакаат да ја подобрат ефикасноста, бројачите на банкноти се непроценливи уреди, кои значително ги подобруваат процесите на управување со готовина.

Сепак, од клучно значење е да се знае дека бројачите на банкноти  имаат ограничен животен век. Занемарувањето на навременото чистење и одржувањето на вашиот бројач може да доведе до акумулација на прашина и нечистотија од преброените пари. Оваа акумулација може да предизвика разни дефекти на машината како што се чести заглавувања, грешки во броењето, неуспех да се стартува и неточно откривање фалсификат.

Секој дефект не само што го нарушува работењето туку и потенцијално го скратува животниот век на машината.

Затоа е неопходно редовното чистење и одржување на вашиот бројач на банкноти.

Во овој дел ќе Ви објасниме како во ВИЗАРД СИСТЕМИ – СЕРВИСЕН ЦЕНТАР ЗА БАНКАРСКА ОПРЕМА, се извршува целиот процес на чистење, ажурирање со софтвер и калибрација на машината за броење на банкноти.

Сервисниот центар за банкарска опрема е наменет за да реши многу Ваши проблеми, како и одржување на различни модели на бројачи на банкноти: Masterwork Automodules (NC 3500, NC 6000, NC 7100, NC 8500, NC 9500), Huyndai (MIB-9),  Lidix (ML-2FS, SL-250), Eagle Eye (EE7 VS, EE7 FS), Semtom (ST 4000), FMD (FMD 885, FMD 985), AL6000 и многу друи брендови и модели.

Нашиот сервисен центар – Ви помага да се справите со вообичаените проблеми  за да ја одржите максималната функционалност.

ФРЕКВЕНЦИЈА НА ЧИСТЕЊЕ ЗА ОДРЖУВАЊЕ ЗА ОПТИМАЛНИ ПЕРФОРМАНСИ НА МАШИНАТА ЗА БРОЕЊЕ НА ПАРИ

Идеално, вашиот бројач на банкноти треба да подлежи на темелно чистење еднаш неделно, особено доколку често се користи. Доколку машината максимално се користи на дневно ниво, размислете за чистење на внатрешните механизми на уредот двапати неделно. Дополнително, препорачливо е да ја избришете машината со чиста крпа по секоја употреба за да ги отстраните сите нечистотии или остатоци што ги носат извалканите пари.

Редовното чистење не само што обезбедува отстранување на загадувачите како што се  остатоци од хартија, спајалици, ластичиња, кованици кои може случајно да влезат во машината, туку помага и во одржување на точноста и ефикасноста на бројачот. Индикации  дека вашиот бројач на пари треба да се исчисти вклучуваат: погрешно броење, неточна сума, отфрлање на многу банкноти во rejct полицата, лажни предупредувања за фалсификат… Редовното одржување не само што ќе го продолжи животниот век на Вашата машина, туку и ќе обезбеди нејзина доследна работа без грешки.

Нашиот сервисен тим врши детален преглед на опремата, од сликата подолу може да погледнете како изгледа еден бројач на банкноти доколу не се одржува редовно:

 

 

 

 

Редовно чистење:Прашината и нечистотијата што се акумулираат во вашиот бројач на пари ја намалуваат прецизноста – точноста на броење и функционалноста. При чистење се препорачува да се користи сува мека крпа, и редовно нежно да ја бришете надворешноста на машината. Избегнувајте употреба на груби хемикалии, влажни марамици или абразивни средства што можат да ја оштетат машината.

Внатрешно чистење: Препорака – овој тип на чистење го изведува овластен сервисер – проверка и чистење навнатрешните компоненти на бројачот на пари. Овој процес се изведува многу внимателно за да се избегне оштетување на чувствителните делови. Се користи компресор со компримиран воздух за нежно да се издува прашината од внатрешните механизми. Се прави проверка дали има абење и кинење. Истрошените ролери може да влијаат на точноста на броењето на машината.

Ажурирања на софтвер: Со ажурирање на софтверот вршиме редовна надградба на нови фалсификати, нови деноминации од дадена валута, додавање на нови валути по избор и сл. Доколку Вашиот бројач на банкноти е со  вклуечн софтвер за повеќе валути, потребно е редовно ажурирање на софтверот за да се врати прецизноста и ефикасноста на вашата машина.

Подмачкување: Некои бројачи за валути може да бараат повремено подмачкување на подвижните делови. Консултирајте се со овластено лице.

Избегнувајте преоптоварување: постојаното преоптоварување на вашиот бројач на банкноти може да доведе до предвремено абење и кинење. Секогаш придржувајте се до препорачаните упатства за употреба дадени од производителот.

КОГА ТРЕБА ДА ПОБАРАТЕ ПРОФЕСИОНАЛНА ПОМОШ – КОГА ТРЕБА ДА СЕ ОБРАТИТЕ ВО ВИЗАРД СИСТЕМИ СЕРВИСНИОТ ЦЕНТАР?

Кога да побарате стручна помош?

Механички дефекти:

Доколку бројачот на банкноти има механички проблем, не се стартува, постои можност од заглавен предмет, потребно е да побарате  овластен сервис. Доколку сами се обидете да го решите проблемот, може да направите дополнителна штета.

Проблеми со точноста:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кога машината ќе започне да брои прогрешно во почести интервали, или исфрла поголема количина на банкноти во reject полица, на машината е потребно да се направи калибрација на сензори и мотор, подесување на параметри – како машината би се вратила во нормалнен и прецизен мод на работа.  За машината да се рекалибрира  – потребно е да побарате  овластен сервис.

 Ажурирање или софтверска грешка:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Доколу Вашиот бројач на банкноти работи со софтвер за различни валути за броење и/или откривање фалсификати и настане проблем поврзан со софтверот – потребно е да побарате  овластен сервис.

Замена на делови:

Кога одредени делови на машината се истрошени и е потребна нивна замена- потребно е да побарате  овластен сервис. Замена на резервни делови исклучиво прави овластено сервисно лице.

Рутинско одржување: За сеопфатно-целосно одржување кое го надминува основното чистење и одржување, во сервисниот центар може да се извршат темелни проверки и сервисирање за да се потврди дека се функционира правилно.

Барањето стручна помош гарантира дека вашиот бројач на валути е управуван од експерти кои ги имаат потребните вештини и алатки за правилно дијагностицирање и поправање на проблемите, а со тоа продолжување на животниот век и ефикасноста на вашата машина.

КАДЕ ДА СЕ ОБРАТИТЕ ДОКОЛКИ ИМАТЕ ПРОБЛЕМИ СО ВАШИОТ БРОЈАЧ НА БАНКНОТИ?

Доколку се соочувате со проблеми со Вашата машина за броење на пари, побарајте помош директно од тимот на Визард Системи, може да не контактирате на следниве информации за контакт:

ВИЗАРД СИСТЕМИ – ИЗЛОЖБЕН САЛОН И СЕРВИСЕН ЦЕНТАР ЗА БАНКАРСКА ОПРЕМА

Ул. Блажо Орландиќ, 42 Б, Скопје

Тел.  070 323 323 | bank@wizard.com.mk

Web: www.wizard.com.mk

Мапа: https://bit.ly/showroom-bankarska-oprema-wizard-systems

Напишете коментар

Ние користиме колачиња за да ги персонализираме содржините и рекламите, да обезбедиме функции на социјалните медиуми и да го анализираме нашиот сообраќај. Ние, исто така, споделуваме информации за вашата употреба на нашата страница со нашите партнери за социјални медиуми, рекламирање и аналитика. View more
Cookies settings
Прифати
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

Privacy Policy

What information do we collect?

We collect information from you when you register on our site or place an order. When ordering or registering on our site, as appropriate, you may be asked to enter your: name, e-mail address or mailing address.

What do we use your information for?

Any of the information we collect from you may be used in one of the following ways: To personalize your experience (your information helps us to better respond to your individual needs) To improve our website (we continually strive to improve our website offerings based on the information and feedback we receive from you) To improve customer service (your information helps us to more effectively respond to your customer service requests and support needs) To process transactions Your information, whether public or private, will not be sold, exchanged, transferred, or given to any other company for any reason whatsoever, without your consent, other than for the express purpose of delivering the purchased product or service requested. To administer a contest, promotion, survey or other site feature To send periodic emails The email address you provide for order processing, will only be used to send you information and updates pertaining to your order.

How do we protect your information?

We implement a variety of security measures to maintain the safety of your personal information when you place an order or enter, submit, or access your personal information. We offer the use of a secure server. All supplied sensitive/credit information is transmitted via Secure Socket Layer (SSL) technology and then encrypted into our Payment gateway providers database only to be accessible by those authorized with special access rights to such systems, and are required to?keep the information confidential. After a transaction, your private information (credit cards, social security numbers, financials, etc.) will not be kept on file for more than 60 days.

Do we use cookies?

Yes (Cookies are small files that a site or its service provider transfers to your computers hard drive through your Web browser (if you allow) that enables the sites or service providers systems to recognize your browser and capture and remember certain information We use cookies to help us remember and process the items in your shopping cart, understand and save your preferences for future visits, keep track of advertisements and compile aggregate data about site traffic and site interaction so that we can offer better site experiences and tools in the future. We may contract with third-party service providers to assist us in better understanding our site visitors. These service providers are not permitted to use the information collected on our behalf except to help us conduct and improve our business. If you prefer, you can choose to have your computer warn you each time a cookie is being sent, or you can choose to turn off all cookies via your browser settings. Like most websites, if you turn your cookies off, some of our services may not function properly. However, you can still place orders by contacting customer service. Google Analytics We use Google Analytics on our sites for anonymous reporting of site usage and for advertising on the site. If you would like to opt-out of Google Analytics monitoring your behaviour on our sites please use this link (https://tools.google.com/dlpage/gaoptout/)

Do we disclose any information to outside parties?

We do not sell, trade, or otherwise transfer to outside parties your personally identifiable information. This does not include trusted third parties who assist us in operating our website, conducting our business, or servicing you, so long as those parties agree to keep this information confidential. We may also release your information when we believe release is appropriate to comply with the law, enforce our site policies, or protect ours or others rights, property, or safety. However, non-personally identifiable visitor information may be provided to other parties for marketing, advertising, or other uses.

Registration

The minimum information we need to register you is your name, email address and a password. We will ask you more questions for different services, including sales promotions. Unless we say otherwise, you have to answer all the registration questions. We may also ask some other, voluntary questions during registration for certain services (for example, professional networks) so we can gain a clearer understanding of who you are. This also allows us to personalise services for you. To assist us in our marketing, in addition to the data that you provide to us if you register, we may also obtain data from trusted third parties to help us understand what you might be interested in. This ‘profiling’ information is produced from a variety of sources, including publicly available data (such as the electoral roll) or from sources such as surveys and polls where you have given your permission for your data to be shared. You can choose not to have such data shared with the Guardian from these sources by logging into your account and changing the settings in the privacy section. After you have registered, and with your permission, we may send you emails we think may interest you. Newsletters may be personalised based on what you have been reading on theguardian.com. At any time you can decide not to receive these emails and will be able to ‘unsubscribe’. Logging in using social networking credentials If you log-in to our sites using a Facebook log-in, you are granting permission to Facebook to share your user details with us. This will include your name, email address, date of birth and location which will then be used to form a Guardian identity. You can also use your picture from Facebook as part of your profile. This will also allow us and Facebook to share your, networks, user ID and any other information you choose to share according to your Facebook account settings. If you remove the Guardian app from your Facebook settings, we will no longer have access to this information. If you log-in to our sites using a Google log-in, you grant permission to Google to share your user details with us. This will include your name, email address, date of birth, sex and location which we will then use to form a Guardian identity. You may use your picture from Google as part of your profile. This also allows us to share your networks, user ID and any other information you choose to share according to your Google account settings. If you remove the Guardian from your Google settings, we will no longer have access to this information. If you log-in to our sites using a twitter log-in, we receive your avatar (the small picture that appears next to your tweets) and twitter username.

Children’s Online Privacy Protection Act Compliance

We are in compliance with the requirements of COPPA (Childrens Online Privacy Protection Act), we do not collect any information from anyone under 13 years of age. Our website, products and services are all directed to people who are at least 13 years old or older.

Updating your personal information

We offer a ‘My details’ page (also known as Dashboard), where you can update your personal information at any time, and change your marketing preferences. You can get to this page from most pages on the site – simply click on the ‘My details’ link at the top of the screen when you are signed in.

Online Privacy Policy Only

This online privacy policy applies only to information collected through our website and not to information collected offline.

Your Consent

By using our site, you consent to our privacy policy.

Changes to our Privacy Policy

If we decide to change our privacy policy, we will post those changes on this page.
Save settings
Cookies settings